WE SERVE - NOI SERVIM

WE SERVE - NOI SERVIM

marți, 6 decembrie 2011

Hrană pentru suflet, între prieteni!

LIONS CLUB CONSTANŢA păstrează tradiţia de a sărbători ziua Sfântului Nicolae, alături de prietenii de vârsta a treia, cu ocazia ediţiei a XI-a a spectacolului caritabil "Hrană pentru suflet". Având şi de această dată sprijinul necondiţionat al partenerilor de la Cercul Militar Constanţa şi de la Centrul social de pe lângă Căminul de bătrâni Constanţa, "leii" constănţeni au adus o rază de speranţă în sufletele a 150 de persoane vârstice, defavorizate, care au asistat la un spectacol agreabil, care a cuprins un program de colinde, precum şi câteva recitaluri de muzică populară. Ca şi în urmă cu un an, atât noi, cât şi invitaţii noştri, ne-am bucurat de prezenţa îndrăgitei actriţe constănţene Mirela Pană, care a susţinut un recital de muzică populară şi lăutărească, de mai bine de o oră, care bucurat sufletele bunilor şi statornicilor noştri prieteni. "Eu cred că fiecare dintre noi are, în fiecare zi, ceva de dăruit celor mai puţin norocoşi. Mie, Dumnezeu mi-a oferit acest har şi mă bucur să-l pot oferi, la rândul meu, oamenilor din jurul meu. Am acceptat imediat invitaţia prietenilor de la Lions, mai ales că este al doilea an în care sunt invitată la această întâlnire de suflet", a mărturisit Mirela Pană. 
La finalul spectacolului, Lions Club Constanţa a oferit tuturor celor prezenţi cadouri, constând în pachete cu alimente de bază (ulei, zahăr, făină, pui, orez) şi cozonaci. Deasemenea, graţie bunăvoinţei prietenilor de la Ulker România, sărbătorile au fost, cu siguranţă, dacă nu mai bune... cel puţin mai dulci! Nu în ultimul rând, dr.Traian Surdu, noul nostru prieten (şi viitor leu constănţean!), a oferit invitaţiilor noştri câteva frumoase icoane pictate pe lemn.
"Sperăm că am reuşit în demersul nostru, acela de a atrage atenţia asupra faptului că suntem datori să fim alături de cei care nu se mai pot ajuta singuri. Orice gest, cât de mic, reprezintă... hrană pentru sufletul acestor oameni, bunicii şi bunicile noastre, hrană care să-i ajute să treacă mai uşor, măcar în unele zile, peste încercările vieţii." (Erdin Borgazi - Preşedinte LC Constanţa)
"Lions Club Constanţa organizează această acţiune de 11 ani şi putem spune că deja vorbim despre o întâlnire cu vechi şi dragi prieteni, cărora ne face plăcere să le putem oferi o fărâmă de bucurie în ajunul Sărbătorilor de Iarnă." (Laurenţiu Oprescu - Vicepreşedinte LC Constanţa).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu